Reklamace a vrácení

 

🛠  Jaké zboží můžete reklamovat? 

 

  • chybně vytištěný motiv (a to i v případě jiného potisku, jeho poškození, záměny za jiný produkt)
  • špatná velikost typ a nebo barva produktu, která je odlišná od objednaného zboží uvedeného na faktuře a v rozpise objednávky
  • ostatní případy, kdy došlo k poškození produktu na straně prodejce během výroby nebo manipulace
  • rozparky, poškozené knoflíky a zipy, chybně ušitý textil...

 Jestli chcete zboží rerklamovat, stáhněte si tento  💾 Reklamační formulář

 Co není možné reklamovat?

  • Poškození vzniklá během přepravy. V tomto případě kontaktujte dopravce neprodleně - do 24 hodin po převzetí zásilky, nejlépe ji vůbec nepřebírejte a vypište s dopravcem protokol o poškození zásilky - lze i telefonicky na čísle Zásilkovny:+420 216 216 516. Následně bude z naší strany taková zásilka odbavena individuálně a bez ohledu na dobu řešení reklamace poškození zásilky přepravcem.
  • "Rámeček" kolem motivu vzniklý zpracováním textilu, který se vypere během prvního praní textilu.
  • Vady způsobené uživatelem, jako je praní bez otočení na rub, nedodržení postupů na visačce textilu nebo štítku zboží, roztržené zipy z důvodu výběru malé velikosti. Chcete se na něco zeptat ohledně praní zboží? Zavolejte +420 774 451 640 nebo napište na info@daddies.cz 

 

   Vrácení - odstoupení od smlouvy

Koupili jste si u nás něco a chcete to vrátit?
Do 14 dnů můžete vrátit zakoupené zboží ze standardního prodeje. Produkty na zakázku s vlastním potiskem vracet nelze. 

Zboží na vrácení zabalte, do balíčku dejte vytištěnou fakturu a formuláře odstoupení od smlouvy - vzor ke stažení najdete níže. Vše nám zašlete na adresu:


DADDIES

Tylovická 27
Praha 5
15521



POZOR! Nezasílejte na fakturační adresu - není možné převzetí nebo bude doba vyřízení o poznání delší, než se k nám taková zásilka dostane.

 

Osobní  převzetí a doručení není možné, veškeré zakázky jsou vždy zasílány! 

Zásilka musí být doručena k nám na adresu. Z poboček Zásilkovny, Balíkovny a dalších přepravců bez doručení není technicky možné balíčky následně vyzvedávat. Upozorňujeme, že zaslání přes Zásilkovnu na adresu, velmi často končí na výdejním místě, doporučujeme zaslání klasicky Českou poštou. Děkujeme za pochopení.

 

   

Vzorový dokument pro reklamační formulář a odstoupení od smlouvy (stáhněte si připravený dokument):

💾  Reklamační formulář      💾  Odstoupení od smlouvy