Poštovné od 1.500,- zdarma!

Reklamace a výměna velikosti

 

Jaké zboží lze reklamovat? 

 

  • chybně vytištěný motiv (a to i v případě jiného potisku, jeho poškození, záměny za jiný produkt)
  • špatná velikost typ a nebo barva produktu, která je odlišná od objednaného zboží uvedeného na faktuře a v rozpise objednávky
  • ostatní případy, kdy došlo k poškození produktu na straně prodejce během výroby nebo manipulace
  • rozparky, poškozené knoflíky, chybně ušitý textil...

 

Co není možné reklamovat?

  • poškození vzniklá během přepravy. V tomto případě kontaktujte dopravce neprodleně - do 24 hodin po převzetí zásilky, nejlépe ji vůbec nepřebírejte a vypište s dopravcem protokol o poškození zásilky. Následně bude taková zásilka odbavena individuálně a bez ohledu na dobu řešení reklamace poškození zásilky přepravcem.
  • "rámeček" kolem motivu vzniklý zpracováním textilu, který se vypere během prvního praní textilu.
  • vady způsobené uživatelem, jako je praní bez otočení na rub, nedodržení postupů na visačce textilu nebo štítku zboží, roztržené zipy z důvodu výběru malé velikosti.

 

 Výměna velikosti

Chybně vybrané velikosti nejsou předmětem reklamace, ale výměny. V tomto případě nás kontaktujte nejlépe telefonicky na TEL: 774451640 nebo e-mailem na info@daddies.cz 

Veškeré zboží vyrábíme ručně na základě specifikace Vaší objednávky, přesto poskytujeme možnost výměny zboží ze standardního prodeje do 14 dnů od přijetí balíku k Vám. V tomto termínu musí být požadavek na výměnu zaslán na e-mail info@daddies.cz a zboží zasláno na adresu výroby - uvedena v kontaktech a bude Vám zaslána v odpovědi na e-mail.
Po tomto termínu není možné výměně vyhovět. Objednávejte tedy tak, abyste stihli dostatečně posoudit vybranou velikost zakoupeného zboží.

Po odeslání požadavku výměny Vám bude zaslán kompletní postup - co dát do balíku a kam odeslat. 

Osobní převzetí a doručení není možné, veškeré zakázky jsou vždy zasílány! 



Zásilka musí být doručena k nám na adresu. Z poboček Zásilkovny, Balíkovny a dalších přepravců bez doručení není technicky možné balíčky následně vyzvedávat. Upozorňujeme, že zaslání přes Zásilkovnu na adresu, velmi často končí na výdejním místě, doporučujeme zaslání klasicky Českou poštou. Děkujeme za pochopení.

 

 

Postup zaslání balíku s reklamací nebo výměnou během vánočních svátků najdete ZDE.

 

 

 

Vzorový text pro reklamační formulář pro případný tisk (kopírujte a vytiskněte):

 

//////////////////////////////// 

Reklamace zboží spotřebitelem

 

 

Jméno a příjmení kupujícího (odesílatele)........................
datum narození............................................................
adresa ........................................................................
kontaktní údaje (e-mail, telefon) ....................................

 

 


Jméno a příjmení prodávajícího (adresát):   DADDIES.cz / Michal Jahn
IČ prodávajícího:  71053646
Adresa prodávajícího:  Habrová 448, Měšice, 25064

 

 

V ....................... dne .............................

 

 

Uplatnění reklamace

 

Vážení,
dne .......... jsem ve Vašem e-shopu na adrese www.daddies.cz, zakoupil ...................... (uveďte konktántí produkt /tričko, mikina./ s potiskem) .............. . Toto zboží mi bylo doručeno s vadou: .............. (popište co je na výrobku vadně zpracováno). Vzhledem k tomu, že vadné plnění je zřejmě nepodstatným porušením smlouvy, žádám Vás v souladu s ust. § 2165 ve spojení s ust. § 2169 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, o opravu zboží, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději ve lhůtě 30 dnů od převzetí reklamace.

 

Zároveň Vás v souladu s ust. § 19 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace (reklamační protokol) s uvedením data přijetí reklamace, jejího obsahu spolu s mým nárokem na opravu a následně potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání.

 

Předem děkuji za kladné vyřízení mojí žádosti.

 

S pozdravem

 

 

..............................................

(vlastnoruční podpis)

 

 

Potvrzuji převzetí reklamace


dne .................................

 

...............................................

podpis prodávajícího nebo jím pověřené osoby

 

 

VZOR ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY UZAVŘENÉ NA DÁLKU:

 

Jméno a příjmení spotřebitele .............................
Adresa: ............................................................

Kontaktní údaje (telefon a e-mail).........................

 



Jméno a příjmení podnikatele (či název firmy)..........
IČ podnikatele .....................................................
Adresa podnikatele ..............................................

 


V .................... dne .........................

 

 

//////////////////////////////// 

 

Odstoupení od kupní smlouvy uzavřené na dálku


Vážení, 

dne ……. jsem na Vašich internetových stránkách www.daddies.cz, s Vámi prostřednictvím prostředku komunikace na dálku uzavřel kupní smlouvu, jejímž předmětem byl......... a byl mi doručen dne .......  společně s dokladem o koupi(fakturou č. ...................).

Vzhledem k tomu, že výše uvedený ............ nenaplnil má očekávání, využívám svého práva a v souladu s ust. § 1829 odst. 1 ve spojení s ust. 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, od výše uvedené kupní smlouvy v zákonné lhůtě čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží bez uvedení důvodu odstupuji.

................. Vám zasílám zpět v samostatné doporučené zásilce, zároveň Vás žádám o poukázání kupní ceny ve výši .............. Kč, včetně poštovného a balného ve výši ............ Kč, které jsem při koupi výše uvedeného ................. zaplatil ve prospěch Vaší společnosti. Peněžní částku v celkové výši........................... Kč poukažte bez zbytečného odkladu nejpozději do 14 dnů ode dne odsotupení od smlouvy na účet č. .................................... vedený u ...............................

Za kladné vyřízení mojí žádosti předem děkuji

 

S pozdravem



..............................................

(vlastnoruční podpis)



Přílohy: Kopie daňového dokladu (faktura č. .....................)

 

////////////////////////////////